26 ian. 2012

Eu am crezut ..





Am putea face atatia oameni sa zambeasca, daca am fi altfel. Daca am fi mai putin orgoliosi si daca ne-ar pasa macar putin si de cei din jur. Un gest oricat de mic , un zambet, o imbratisare, un "o sa fie bine ! " , un "drago", un "nu-i nimic" spus atunci cand trebuie, spus la momentul potrivit ,persoanei potrivite poate insemna enorm. Dar noi nu ii putem spune "nu-i nimic" , din moment ce-a fost ceva, nu?Bineinteles ca nu. Noi trebuie sa stam suparati, pentru ca viata e mult prea lunga. Cand o vezi ca plange, nu te duci la ea sa-i spui "o sa fie bine", nu te duci la ea sa-i spui "sunt aici", nu te duci s-o imbratisezi pentru ca te gandesti ca din moment ce te-a lasat pentru el, sa vina el s-o sprijine. Dar de ce? De ce suntem rai ? Pentru ca suntem oameni.
Dar.. eu am crezut ca exista si oameni buni .

Niciun comentariu: